lauantai 11. tammikuuta 2014

Ostoksia

Heij taas pitkästä aikaa! Oon taas laiminlyönyt tätä blogia aikalailla, mutta ei sentään kuitenkaan tämän pitempää taukoa ollut ! Mutta kuitenkin olen taas tehnyt uusia hankintoja ja tänne päätin heittää niistä sitten kuvat. 
Tulin taas tietenkin jälkijunassa ton tangle teezerin kanssa. Ajattelin et se ois ihan perus harja niinku muutki et ei sillä mitään tee, mut sit testasin ja totesin että sehän on todella hyvä. Sitten keskisellä törmäsin siihen ja päätin ostaa. Eli jos vielä ette omista tangle teezeriä ja teillä on ongelmia takkujen kanssa niin suosittelen ostamaan! Keskiseltä tarttui myös mukaan gleen 2. tuotantokausi joka mun on pitänyt ostaa jo aikoja sitten. Ja vihdoin sain tällä viikolla sen mun "joululahjan", Täydellisten Naisten 8. tuotantokauden !! Tässä parin päivän aikana olen jo katsonut puolet jaksoista koska... no ei ole ollut muutakaan tekemistä ja yleensä jos jotain sarjaa alkaa katsomaan ni mun tyylillä ainakin saan katsottua yhden tuotantokauden yhdessä viikonlopussa.

Sunnuntaina kävin kavereiden kanssa ideaparkissa ja sielläkin rahaa kului, en kuitenkaa saanu kuvia nyt kaikista ostoksista... Mutta mm. dr.denimit tarttuivat mukaani. Ostin viimeksi dr.denimit pari kuukautta sitten ja ne on ollu mulle niin rakkaat, joten päätin ostaa toiset niiden vanhojen seuraksi. Vihdoin uskalsin ostaa siniset, kun musta on mulle aika luotto väri farkuissa koska se käy kaiken kanssa. Muita löytöjä oli PeakPerfomancen tpaita, urheilutakki, juomapullo ja 3 pipoa.


2 kommenttia:

  1. voi olla vähän tyhmä kysymys, mutta mistä dr.denimejä saa ostettua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Carlingsista saa ainakin ! :) En muista nyt niitä muita kauppoja mistä muut on kertonut ostaneensa mut mä oon ostanu carlingsista mun molemmat dr.denimit

      Poista