perjantai 22. marraskuuta 2013

Joululahja toiveet...


Joululahja toivepostaus olisi nyt luvassa! Tää oli loppujen lopuks aika vaikee tehdä, luulin aluks et mulla ois vaikka mitä toiveita! No mutta nää on ne tärkeimmät ja tiedän, etten näistäkään tule saamaan kaikkia, koska mun mielestä nääkin on jo liian paljon !

1. Lahjakortit

Okei nää on ne ehkä mistä mä nautin eniten. Shoppailu on mun yks lempiasioista, joten siksi lahjakortit on mun mielestä paras lahja ikinä!

2. Täydelliset Naiset 8. tuotantokausi

Mulla on jo kaikki muut täydellisten naisten tuotantokaudet paitsi tämä.. Mun on jo kauan pitäny ostaa tää, mut tää oli vielä vähän aika sitten ihan sika kallis ja nyt en vaan oo muistanut sitä ostaa vaikka jossain Tampereella oisin pyörinytkin. Tän saa muuten CDON:ista jo ihan sairaan halvalla ! Okei mä en halua nähdä kun Mike kuolee !

3. Valehtelevat Viettelijät- Uskomaton & Paha

Paras kirjasarja ikinä ! Multa vaan on jäänyt nyt parit kirjat välistä ja viimesin kirja jäi niin jännään kohtaan...

4. Suklaata

5.Kiharrin

Lyhyesti sanottuna oon vaan kyllästynyt kihartamaan suoristimella... Vie aikaa, eikä lopputuloskaan ole niin hyvä.

6. Escada- Cherry In The Air

Tää hajuvesi on ihana ! Oikeastaan kaikki escadan hajuvedet on ihania... No parhaat on nyt tää Cherry ja Magnetism.

7. Pussilakana setti

Mieluiten tähti kuvioinen... Okei tällasta en oikeastaan ees tartte oon vaan rakastunu toho tähtikuvioon.

8. Kamerajalusta !

No jos kaikista noista pitäis valita yks minkä ottaisin ni se ois tää ! Koska... No yksinkertasesti mä en pysty ottamaan oikein kunnon kuvia koska aina tärähtää jos on vähänkin pimeää.

9. Rahaa...

10. Villasukat

Viimeisempänä, muttei suinkaan vähäisimpänä...! Villasukat on aina ihana lahja !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti