tiistai 12. marraskuuta 2013

Changes !

Hei taas ! Koulu kiireet taas on alkanut viemään aikaa, koska yritän saada mahd. hyvä joulu todistuksen, vaikka luulen kyllä että keskiarvo tulee laskemaan ! Mutta olen aloittanut projektin "lifestyle change", eli siis alan syömään terveellisesti, koska vielä vähän aikaa sitten mun ruokavalio oli jotain järkyttävää! Joinakin päivinä en ehkä syönyt yhtään mitään, seuraavana söin todella epäterveellisesti... Herkuista en ole tosin vielä täysin valmis luopumaan, lauantait on sitten niitä varten! Olen myös alkanut tekemään läksyt, mitä en ole tehnyt seiskan tai kasin aikana ollenkaan, ehkä joskus satunnaisesti kun olen sille päälle sattunut! Oon muuten rakastunut mandariineihin (tai oikeastaan klementtiineihin), voisin syödä niitä koko ajan, mutta jossain niissäkin tulee aina se raja vastaan! Valitettavasti..

Mulla on muuten kauhee joulukuume ! Voisin tässä lähipäivinä tehdä ehkä jonkinlaisen postauksen mikä liittyy tavalla tai toisella jouluun.

Katy Perry- Unconditionally

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti