perjantai 18. lokakuuta 2013

Today is my birthday !

Täällä pitkästä aikaa kirjoittelen tauon jälkeen! Taukoa pidin koska oli pieni kuvailu ongelma, kun ei oikein kunnollista kameraa ollut niin eihän niitä kuviakaan sitten tietenkään ollut. Nyt se ongelma on poissa mun uuden synttärilahjan myötä. Sain järkkärin ja tää on mun uus rakkaus, jota aion käsitellä kuin kukkaa kämmenellä! :D Kameran asetukset vielä vähän hukassa joten kuvat voi olla vähän näin alussa vähän... No ei niin hyviä kuin voisi olla mutta kyllä tää tästä! Kamera siis Canon eos 1100D ja tää nyt ainakin mulle riittää aivan mainiosti!

Olisin toivonut että ensilumi ois tullu vasta tänään, eli mun syntymäpäivänä, mut se päättikin sitten tulla jo eilen. Tuolla pihalla alkaa olemaan jo todella kylmä, sen takia kävinkin ostamassa talvitakin itselleni. Se on ihanan lämmin! Mun kevät/syys takki alkoi jo olemaan todella kylmä. Pihalla olo oli oikeastaan jo ihan pakkopullaa kun ei tehnyt yhtään mieli edes astua ulos. Nyt mulla ei oikeastaan enään ole mitään mitä tarvitsisin, odotan tosin vielä mitä tekemistä keksitään mun kavereiden kans mun synttäreiden kunniaksi. Ei luultavasti mitään kauhean ihmeellistä. Mä en tykkää _yhtään_ mistään isoista juhlista, mulle riittää et saan viettää aikaa kavereitten kanssa.

No toivon et tää bloggaaminen lähtee taas käyntiin tän uuden kameran kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti