sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Shopping... again

Kävin shoppailemassa (Taas...) mun parin kaverin kanssa Tampereella lauantaina eli eilen. Mä oon ollu tänään aika väsynyt kun kuitenkin heräsin eilen joskus puol kahdeksan aikaan, koska me lähettiin sinne aika aikaisin, oikeastaan todella aikaisin. Mutta siis siellä pyörittiin sitten kaupoissa ja mukaan tarttu kaikenlaista. Knegäthän mun sieltä alunperin oli tarkoitus löytää, mutta kaikki kivat oli vähän budjetin ulkopuolella niin ajattelin sitten että tyydyn consseihin ja villasukkiin.
Sain vihdoin ostettua kaiken minkä oonkin nyt halunnut! (Paitsi ne kengät!) Eli toivottavasti ei nyt tarvitse Tampereelle enään vähään aikaan lähteä. Mä tykkään tosta huivista tosi paljo, minkä ostin ihan viime hetkillä! Dr.Denimitkin vihdoin uskalsin ostaa, kun tajusin kuinka hyvät ne on! 

Tällaset ostokset tällä kertaa! Huomenna sitten taas kouluun...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti