maanantai 21. lokakuuta 2013

New winter jacket- esittely


Avicii- Hey Brother

Rakastuin tähän biisiin, oon nyt kuunnellu sitä koko illan!

Olin illal kuvailees mun kaverin kans ja kun sieltä pois pääsin mun sormet ja varpaat oli ihan jäässä ! Tuolla on ihan yli kylmä, en tiedä miten aion pärjätä kun pakkasta on reilu puolet enemmän. Pimeääkin tulee jo seitsämän aikaan mikä on musta oikeestaan kivaa vaihtelua! Vois alkaa pian kynttilöitä poltteleen, sitä en oo vielä alottanut. Ihanaa tulla kotiin kylmästä ja laittaa löhövaatteet ja villasukat pääl ja käpertyy viltin alle...

Tää uus takki on ollu ku unelma, aivan ihanan lämmin. Ainiin saan tästä viel kevät takinkin kun saan tästä otettua vuoren pois ! Mä tykkään tosi paljo myös tosta huivista, minkä ostin samalla kerralla kun ton takin. Oon viimeinkin tyytyväinen mun talvi vaatteisiin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti