sunnuntai 25. elokuuta 2013

Never too busy to shop

Moi ! Eilen suunnattiin aikaisin Tampereelle päin ja sieltä löyty kaikenlaista kivaa.
JC
GinaTricot

Mulle tuli yhtäkkiä mieleen siellä Tampereella että mä haluan T-paitoja. Mä en niitä yleensä käytä, joten yritin etsiä sellasia mitä sit kans tykkäisin käyttää ja tällaset tarttu mukaan. :) 
Cubus

Mustia farkkuja mulla onkin jo pari kappaletta mutta toiset on korkeavyötäröiset ja toiset sieltä toisesta ääripäästä joten yritin etsiä sellaisen kultaisen keskitien ja sellainen sitten lopulta löytyikin!
VeroModa
Mun hiukset meni kesän aikana ihan hirveeseen kuntoon. En oikeen ole vielä löytänyt sellaista ainetta millä sais ihan millä sais ihan täydellisesti kuntoon mut nyt oon tainnut löytää sen ! Oon tätä kerran käyttänyt ja hiukset tuntuu paljon pehmeemiltä, mikä on ihmeellistä koska mun hiukset oli niin karheet ettei sanoin voi kuvailla. Happyhappyhappy !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti