torstai 29. elokuuta 2013


 James Arthur- Impossible

Älyttömän ihana biisi ! 


 Viikko alkaa taas olemaan lopuillaan ja mulla viikonloppu alkoi jo tänään koska huominen on mulla vapaata! Käytiin tänään katsomassa kaveri porukalla elokuva Kirottu, joka vei multa viimesetkin äänet kiljumisen takia. En todellakaan suosittele!  :D



Maanantaina olis luvassa liikunnalla 1500 metrin juoksu johon oon yrittänyt treenailla parhaani mukaan koska haluaisin siitä mahdollisimman hyvän tuloksen. Mä vihaan juosta kilpaa koska tiedän etten voi pärjätä muille jotka juoksee mun ohi niin lujaa et en ehdi ees huomata. :D Toivottavasti en ole kipeä silloin, pahalta näyttää täytyy myöntää... Toivotaan parasta !

Mä jatkan mun iltaa We Are The Millers elokuvan parissa ! Tätä elokuvaa, toisin kuin Kirottua, voin suositella! Tosi hyvä elokuva! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti