sunnuntai 23. kesäkuuta 2013


Nyttemmin on ollut taukoa bloggaamisesta koska ei vaan kertakaikkisesti ole ollut aikaa enkä nyt näin kesällä voi luvata kauhean usein postauksia. Mä haluun nauttia tästä kirjottamisesta, ettei tästä tuu mitään pakko pullaa. Siks mä en kirjota nyt niin usein ja mä oon siitä tosi pahoillani. Sitten kun koulut taas alkaa ni tää lähtee käyntiin paremmin. Mutta kyllä tänne postauksia tulee aina kun kerkeän kirjottamaan.

Torstaina ja perjantaina olin töissä k-marketissa. Siellä parin kaverin koanssa pakkailtiin ihmisten tavaroita, koska juhannuksena tottakai kaupat ruuhkaantuu, niin se sit nopeutti asioita huomattavasti. :D Oli kyllä ihan mukavaa ja tuli kerättyä hieman rahaakin.

Juhannus meni aika rennoissa meiningeissä sukulaisten kanssa. Grillattiin, uitiin ja sellaista rauhallista juhannuksen viettoa. 

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet kun puhelimella yritän kirjoittaa parhaani mukaan . :D


2 kommenttia: