sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Loma alkoi, kaikki ottaa rennosti


Train- Mermaid

Päättäjäisasu

Mulla oli lauantaina koulun päättäjäiset. Todistukset jaettiin ja syötiin jätskit. Mä oon tosi tyytyväinen mun todistukseen, koska keskiarvo on nyt 8.9. Nousi aika reilusti ja toivottavasti vielä nousee kasin aikana. Tavoite on päästä 9.0 yläpuolelle.

Koulun päättäjäisten jälkeen lähdettiin heti kaveriporukalla Tampereelle YleX pop tapahtumaan. Lähinnä Isac Elliotin takia itse sinne lähdin. :D Mutta tosi kiva konsertti oli vaikka mun korvat ei todellakaan kestänyt yli innokkaidein fanien kiljumista, joten jouduin tukkimaan korvat koko konsertin ajaksi, ettei korviin sattuisi. Mutta shoppailemaankin (tottakai) kerettiin ja parit ostokset löytyi. 
KappAhl

Tää oli alennuksessa ja muutenkin kaipailin uutta laukkua, ettei tarvitsis tota mun koululaukkua kuluttaa piloille kesän aikana.

H&M

Nää oli mun mielestä ihanat ja thank god ostin nää, koska mulla oli mustat kengät ja siellä tapahtumassa oli niin kuuma , et mun jalat ois varmaan kuollu siihen kuumuutee.

H&M

Alennuksessa tämäkin.

GinaTricot

 Menin sen reissun jälkeen mun kaverille yöks, parin muun kaverin kanssa ja siel katteltiin elokuvia ja naurettiin ihan liikaa tyhmille asioille.

Mut otettiin suurinosa tästä päivästä vaan aurinkoo ja uitiin. Vaikka aika kauan sitä aurinkoo otettiin niin siltikään ei oikein kunnon rusketusta tullut. No onneksi on vielä koko kesä aikaa hankkia rusketus, mutta täytyy olla todella varovainen etten vaan vahingossakaan pala. 



Ottakaa kaikki irti tästä kesästä, koska se voi olla liiankin nopeasti ohi. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti