keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Euron shortsit


Flo Rida- Let It Roll

Kiireisesti napsasin alimmaisen kuvan niin heilahti

Moi! Tänään kiireessä tuollaiset shortsit tein kirpputorilta ostamista farkuista... Vieläkun sais tosta edestä revittyä ne sillai kivasti, mutta sitä en kerennyt tekemään, kun olen reissussa parhaillaan. Oli itsekkin pakko kokeilla kun monista blogeista olen nyt nähnyt kun ihmiset on tehnyt ja muutenkin mulla on nyt kauhea himo tehdä kaikenlaista itse. Ja siis tosiaan maksoi yhden euron (!!).



Mulla onkin nyt sitten 4 päivän loma, kun ei tarvitse perjantaina mennäkkään kouluun, vaikka sitä olisikin, koska olen Kuopioon menossa.

Mut hei nauttikaa lämmöstä !

6 kommenttia:

  1. mukavan olonen blogi sulla ja oot tosi sulonen! :)


    http://viva-la-fashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. upea banneri C:! vaikutat muutenkin tosi herttaselta ja mukavalta tytöltä :)! en tiedä johtuuko siitä että oon tämmösellä isonäyttösellä koneella, mutta mun mielestä voisit pistää kuvia vielä melkeen vähän isommiks, koska noi on tosi hyvä laatusia :)!

    http://chaasingthesun.blogspot.fi
    toivottavasti tykkäilet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia en saa isommiksi, menee muuten reunojen yli... Mutta täytyy katsella jos saisin jotenkin muokattua tätä blogia niin että saisin ne isommiksi (: Kiitos vinkistä ja kehuista ! Käynpäs kurkistamassa blogiasi (:

      Poista