torstai 11. huhtikuuta 2013

Spring and summer clothes


The Script- Nothing
Oon niin kauan jo kattellu tollasta farkku paitaa, mut ei oo ikinä vaan tullu ostettua syystä tai toisesta. Ja noi farkut ois niin ihanat, vähän eriväriset mitä mun farkut yleensä on ...
Converset... Nää on nyt mulla must have listalla. Päätin sen eilen illalla että alan hankkimaan nyt rahaa ja seuraavalla kerralla kun Tampereelle tai muualle pääsen ni nää lähtee mun mukaan. Toivottavasti sitten löydän kanssa ! Näitä olen nyt jo aika kauan katsellut ja himoinnut... Eikä mulla nyt edes ole kuin yhdet kunnon kengät, ne valkoiset mitkä esittelin ensimmäisessä postauksessa, kaikki muut on ihan rikki jo.


Tää laukku on yli ihana

Mä oon nyt jotenkin rakastunut valkoiseen väriin ! Se on vaan niin ihanan raikas. Noi kengät on jotenkin tosi söpöt ja ne sopis ton mekon kanssa ihan täydellisesti, ainakin mitä kuvasta katsoo. Päällä voikin sitten näyttää ihan kamalalta... Mutta noilla vaatteilla kyllä kelpais kulkea kesällä, jos ne nyt vaan näyttäis yhtä hyvältä sitten päällä kuin kuvassa ! :D

Oioioioioioioih ! Nää huivit vaan jotenkin on niin täydellisiä, vaikka onkin aika yksinkertasia, mutta ei huivien minun mielestä ainakaan tarvitse ollakkaan kamalan räikeitä ja täynnä joitakin ihme härpäkkeitä ja glitteriä... Mutta tämä nyt on minun mielipiteeni vain. :D

Mulla on nyt talven aikana mennyt tosi monet vaatteet pieniksi, kesävaatteista nyt puhumattakaan ! Meneeköhän mulle enään mitkään kesävaatteet ?Tässä nyt ehkä olenkin menossa kaverin kanssa parin viikon päästä Tampereelle, niin katsoo nyt mitä sieltä tarttuu mukaan. Täytyy nyt vaan alkaa hankkimaan vähän lisää rahaa tekemällä kaikkia kivoja kotitöitä (jee) no mut en mä voi olettaa et se raha vaan tippuu mun käsiin. :D Joku kevät takkiki pitäis löytää koska ei millään viitsisi tolla paksulla talvi takilla enään keväällä... Huoh, liikaa kaikkea! Jopa minulle ja tää kaikki iha oikeasti tuottaa kauheesti paineita koska tulee aina kauheat omantunnon tuskat kun ostaa kerralla kamalan paljon.

9 kommenttia:

  1. Voi vitsi! Mä haluisin noi kaikki ihanat vaatteet ♥

    http://zeirann.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä vähän samoilla tunteilla mennään ! Olisi niin kiva jos nuo kaikki ilmestyisi mystisesti ensi yönä vaatehuoneeseeni mutta enhän minä kuitenkaan elä missään ihmemaassa ...

      Poista
  2. ihanat noi pitsikengät!

    http://byannae.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. sulla on kiva blogi, liityin lukijaks! :) ja rakastuin noihin pitsikenkiin :)

    http://llllllauraa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon ! Ja nio kengät on kyllä ihanat ! (:

    VastaaPoista
  5. Ihana banneri ja tosi kivat pitsikengät!


    etutukantakaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. OMG! Kuinka upea toi sun banneris?? Siis aivan upea! Itsekö olet tehnyt? Ihan mahtava! :3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista